close

Sara:"Good night."

晚安。

Grison:"Good night. Hey. Nice work in the high school case."

晚安。嘿,高中的那件案子妳做得很好。

Sara:"I'm er......sorry I miss the page. It's just er......you tell me to get a life, and I get one......and......then you expect me to be there the moment as know.......it's er......it's confusing."

抱歉我忽略了你call我。只是......你告訴我去好好享受我的人生,但你卻又期望在你需要我時我就在你身邊。這......有點讓我困惑。

--

當G抬頭整理完情緒想要解釋或說些什麼時,S已經離去。

It's confusing. It is.

arrow
arrow
    全站熱搜

    纖離 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()